Blog
Osebni in profesionalni razvojLastna hvala se pod mizo vala
Tako pri delu s skupinami kot s posamezniki opažam, da je večina ljudi v zadregi, ko jih povabim, da predstavijo svoje dobre lastnosti, da se pohvalijo. Pohvale kar ne gredo iz jezika, če pa že, jih spremlja neverbalna komunikacija, ki jasno nakazuje zadrego....
Stres in kaj nas žene do izgorelosti
Zakaj v podobnih obremenilnih okoliščinah nekateri ljudje izgorevajo, drugi pa ne? Ljudje se na iste dražljaje iz okolja odzivamo zelo različno. Nekateri bodo doživeli stres, če jim bo šef rekel, naj ostanejo uro dlje na delovnem mestu, za druge bo to priznanje, da...
To res ni čas, da otroku govorimo, kako je šlampast
Naša Ana Jana Šušteršič je za časnik Večer spregovorila o tem, kako se mladi odločajo o izbiri poklica in šole po devetletki. V inštitutu Talents Management med drugim namreč pomagamo posameznikom poiskati in razvijati talente in tako povečati zadovoljstvo in...
Talent – pridobljen ali prirojen?
Peter Prevc, naraven talent ali človek, ki trdo dela? Je njegov glavni talent konstrukcija njegovega telesa, izjemna koncentracija ali izjemna motivacija? Se morda z njim trener bolj ukvarja kot z drugimi ali je on tisti, ki ga zna bolje poslušati? Človek z...
Self management ali samoupravljanje – najpomembnejša kompetenca v življenju
Kompetenca samoupravljanja (ali ravnanja s samim seboj) je najpomembnejša kompetenca v našem življenju. Če v google translate vtipkamo besedo samoupravljanje, nam prevajalnik ponudi angleško besedo self management. Self management je temelj dobrega managementa....
Emocionalna pismenost
V 20. stoletju smo pod vplivom raziskav emocije nekoliko izrinili iz lestvice prioritet pri odnosih z ljudmi. Čustva so postala nezaželen gost, sovražnik znanosti, nekaj, kar kvari naš popoln, razumljiv, linearen in urejen svet. V poznih 90. letih dvajsetega...
7 nasvetov za učinkovito komunikacijo na delovnem mestu
Nekatera podjetja so uspešnejša od drugih. Skrivnost, zakaj je temu tako, se v veliki meri skriva v načinu osebne komunikacije med zaposlenimi. Dobra komunikacija je namreč tista, ki ustvarja jasne cilje in natančno predstavo o njih. Poleg tega prenaša vedenja...
Ko cilji postanejo resničnost, ne zgolj domišljija
Ste si že kdaj postavili za cilj, da boste zamenjali delovno mesto, morda na delovnem mestu napredovali, postali bolj odločni, morda izboljšali svoje komunikacijske veščine? A je na koncu vse ostalo le pri željah, cilji pa so ostali nedoseženi? Ali veste,...